چگونه بهترین گزینه ها را برای چاپ کاتالوگ انتخاب کنیم
نوشته شده توسط : ali

Catalog magazine with images of a dog named rocky.

 

کاتالوگ ها ممکن است یکی از مهم ترین بخشهای کمپین بازاریابی شما باشند که محصولات را برای مشتریان  به نمایش می گذارند.

نظرسنجی اخیر انجمن داده و بازاریابی نشان داد که 42٪ از مصرف کنندگان کاتالوگهایی را که از طریق چاپ دریافت می کنند را می خوانند.

انتخاب گزینه ها برای چاپ کاتالوگ
از آنجا که کاتالوگ شما اغلب اولین برداشت از محصولات شما است ، بنابراین انتخاب چاپ مناسب امری حیاتی است. هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه ها برای چاپ کاتالوگ خود ، باید موارد زیر را انتخاب کنید:

کاغذ
اندازه
پوشش
روش صحافی
روش چاپ


نوع کاغذ

 

 

یکی از اولین گام ها و گزینه هایی که باید هنگام تهیه پروژه چاپ کاتالوگ در مورد آن تصمیم بگیرید این است که کدام نوع کاغذ محصولات شرکت شما را به بهترین شکل نمایش می دهد.

کاغذی را انتخاب کنید که باعث برجسته شدن عکس های شما شود. اگر پوشش جوهر سنگینی دارید و می خواهید انباشتی به رنگ های غنی یا روشن اجازه دهد ، براق بهترین انتخاب شما باشد. یا اگر ترجیح می دهید رنگ ساتن تری داشته باشید ، انتخاب یک مخمل یک تصمیم عاقلانه است.

شما نه تنها نیاز به انتخاب درست کاغذ برای کیفیت هستید  باید وزن آن را نیز لحاظ کنید برای کاتالوگ هایی که صفحات کمتری دارند ، می توانید کاغذ های را انتخاب کنید که احساس ضخیم تری بدهند. در اینجا ، یک وزن سنگین تر مانند 100 # به خوبی کار می کند. اگر یک کاتالوگ با صفحات زیاد دارید ، وزن کاغذ بهتر است 70 یا 80  باشد.

 

برای کاتالوگ خود بهترین اندازه را تعیین کنید

 


مقایسه نمونه ای از اندازه های کاغذ موجود در کاتالوگ ها. نمادها نسخه های مقیاس واقعی کاغذ هستند.
در مرحله بعد ، شما باید بهترین اندازه را برای کاتالوگ خود تعیین کنید.

اگر تعداد کمتری از کالاها را در کاتالوگ خود دارید یا کالاهایی که برای نشان دادن صحیح همه ویژگی ها به عکس های بزرگ احتیاج ندارند ، می توانید با انتخاب اندازه کوچکتر مانند 5 1/2 "x 8 1/2" پس انداز کنید. یا 6 "x 9".

اگر محصولات شما دارای جزئیات بیشتر هستند یا در صورت بزرگتر شدن تأثیر بیشتری دارند ، انتخاب اندازه بزرگتر مانند 8 1/2 "x 11" یا 9 "x 12" گزینه بهتر خواهد بود.

هنگام تعیین اندازه کاتالوگ خود ، نحوه توزیع کاتالوگ خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید کاتالوگ خود را از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید ، باید قبل از تصمیم نهایی خود در نظر بگیرید که چگونه اندازه می تواند بر هزینه های پستی از جمله هزینه پست تأثیر بگذارد.

 

جلد کاتالوگ

 


در حالی که تهیه کاتالوگ روشی موثر برای قرار دادن مستقیم کالاهای خود در مقابل مشتری است ، اما برجسته نشان دادن کاتالوگ در بین رقبا ضروری است. خریداران ممکن است روزانه چندین کاتالوگ دریافت کنند.

یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه کاتالوگ و کمک به برجسته بودن عکس های محصول ، انتخاب جلد کاتالوگ است. انتخاب پوشش آبي براق ، مات و يا ساتن مي تواند صفحات شما را  منحصر به فرد کند كه مشتريان مي توانند ببينند.

Gloss Matte

نمونه هایی از مواد چاپی مات (تصویر سمت چپ) و براق (تصویر سمت راست). برای مشاهده تصویر به صورت کامل کلیک راست کرده و گزینه اول را برای مشاهده کامل تصویر بزنید.
جلد نه تنها جلوه صفحات کاتالوگ شما را افزایش می دهد ، بلکه باعث دوام بیشتر آنها می شود. یک پوشش می تواند به جلوگیری از لکه ها و ساییدگی ها ، به ویژه در مورد جلد زیاد جوهر کمک کند. از آنجا که کاتالوگ ها اغلب مقدار قابل توجهی از کار را تحمل می کنند ، افزودن جلد می تواند صفحات شما را عالی جلوه دهد حتی پس از اینکه مشتری چندین بار کاتالوگ را ورق زده است.

اتصال کامل را انتخاب کنید


مرحله آخر در روند چاپ کاتالوگ شما الزام آور است.

دوخت زین یک گزینه اتصال ایده آل برای کاتالوگ است زیرا کاربر پسند و مقرون به صرفه است. این شکل از اتصال شامل دوخت کاتالوگ شما در وسط است که به خوانندگان اجازه می دهد تا هنگام خواندن کاتالوگ را باز کرده و صاف بگذارند. دوخت زین را می توان مطابق با تاشو انجام داد و یک فرآیند اصلاح را برای شما ایجاد می کند ، حتی با کاتالوگ های ضخیم ، یک لبه صاف به شما می دهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه چاپ کاتالوگ ارزان  قیمت ما مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: